Noteikumi
Latvijas republikas likumdošana nosaka, ka interneta veikala īpašniekam ir jāatrunā preču piegādes un atgriešanas noteikumi, kā arī atteikuma tiesības. Šādu atrunu sauc par distances līgumu (MK noteikumi).
Distances līgums
Šajā Interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:
Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.Piegādes un samaksas kārtība
Norēķinu valūta vietnē ir eiro. Pirkumu iespējams apmaksāt izvēloties sekojošas maksājumu metodes, ko nodrošina Swedbank AS maksājumu platforma :
Latvijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele un Luminor
Visa/Mastercard karšu maksājumi
Maksājums ar bankas pārskaitījumu
Personas dati, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei Swedbank AS.
Līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu uz internetveikala bankas kontu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, Pircējs par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.
Iegādātās preces tiek piegādātas Latvijas teritorijā, izmantojot DPD un Omniva kurjerpasta un pakomātu pakalpojumus. Visas nodevas un nodokļus, kas jāsamaksā, lai saņemtu sūtījumu piegādes galamērķī ir jāsedz Pircējam. Piegādes izmaksas tiek parādītas, pirms pasūtījuma apstiprināšanas. Iegādātās preces Latvijas teritorijā tiek nogādātas Pircēja norādītajā adresē 2-8 dienu laikā. Precīzs piegādes laiks ir norādīts attiecīgās preces aprakstā. Izņēmuma gadījumos mums ir tiesības nosūtīt preces līdz 45 kalendāra dienām, par to informējot klientu.
Latvijā 2-8 darba dienas
Eiropā 5-8 darba dienas
Pārējā pasaule 7-14 darba dienas
Atteikuma tiesības
Pircējam ir tiesības vienpusēji izmantot atteikuma tiesības 14 dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas, nekavējoties par to izmantošanu informējot Pārdevēju. Atteikuma tiesības var tikt izmantotas kā noteikts normatīvajos aktos, šajos Lietošanas noteikumos un citos attiecināmos Pārdevēja izdotajos nosacījumos. Klients ir atbildīgs par izmaksām, kas saistītas ar šādu pasūtījumu atgriešanu.
Atgriežot pārtikas preces Pārdevējam, tām ir jābūt orģinālajā iepakojumā, neatvērtām. Ja klients nevar nodrošināt šīs prasības, Pārdevējs patur tiesības klientam neizmaksāt naudu par atgrieztajām precēm.
PIRCĒJS pie preces saņemšanas pārliecinās par tās kvalitāti un atbilstību pasūtījumam. Preces neatbilstības gadījumā, veicot neatbilstības fotofiksāciju, ar norādītu atrašanās vietu un laiku, PIRCĒJAM ir tiesības no preces atteikties un to nepieņemt. Paziņojums par neatbilstību un fotofiksācijas materiāli 24h laikā jānosūta uz Miceri.lv e-pastu. Ja atteikums tiek atzīts par pamatotu, tad PIRCĒJAM tiek nosūtīta pasūtījumam atbilstoša prece. Pārdevējs patur tiesības Pircējam lūgt visu bojāto preci atgriezt. Preces atgriešanas izdevumus sedz Pircējs.
Datu apstrāde
Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.